Saturday, 21 March 2009

Sang # 5 - Sommerfuggel i vinterland

Dette er mitt bidrag til Scrapping the Music - på norsk!
Herved debuterer jeg på Scrapping the Music - på norsk!

Sangen jeg har tatt utgangspunkt i er "Sommerfuggel i vinterland". Dette er en flott sang med mange fine scrappingmuligheter. Jeg har valgt å bruke teksten "du ga mæ et smil". Det som jeg synes er ekstra stas med å scrappe akkurat denne sangen er at jeg for tiden venter på at min egen "sommerfugl" skal komme hit til vinterland :-)

Det er ikke bare bare å komme fra et hjertevarmt og solrikt land, til Norge som kan være riktig så kaldt både i klima og folk. Jeg håper han vil bli tatt godt imot, og at det er masse hjerterom som venter ham.




Han er min sommerfugl i vinterland, jeg er hans vinterbarn i sommerland :-)

3 comments:

  1. Kjempefint og like fargerikt som en sommerfugl! Sangen passer godt til det du forteller :D

    Klem, Eva

    ReplyDelete
  2. Hei - og velkommen som en del av oss i STM:) Så gøy at du vil være med på våre utfordringer:)
    Kjempeflott LO du har laget:)

    Ønsker deg en flott lørdag videre:)

    ReplyDelete
  3. Så kult at du blir med på utfordringene våre. Velkommen i gjengen. :)

    Flott, fargerik og leken LO du har laget.

    Ha en strålende søndag.

    ReplyDelete