Wednesday, 29 April 2009

Bonus - Gled en venn! - Andre bidrag

Bonusoppgaven hos Scrapping the Music - på norsk! var å lage en vennegave :) Jeg har laget to vennegaver, og her er det andre bidraget;



Jeg har laget en gave-eske med et matchende kort oppi. Oppskrift på esken fant jeg her http://nordnorsk.vitensenter.no/

Lokket er pyntet med sløyfebånd og blomster fra Tiimari, Nille og Prima. På kortet har jeg skrevet forskjellige vennesitater på de ulike sidene. En av sidene har jeg valgt å la være blank slik at jeg kan skrive en personlig hilsen der :)

Oppi esken kan man putte en liten gave sammen med kortet :)

5 comments:

  1. Tusen takk for to flotte bidrag til utfordringen vår!! Har du brettet esken selv også? Har ikke tålmodighet til sånn jeg.. :)

    ReplyDelete
  2. Så søt eske og kort du har laget! Den eska var virkelig fin, takk for tipset om oppskrift :)
    Det var et fint papir du hadde brukt til den, og pynten på lokket var bare prikken over i'en!!

    Klem, Eva

    ReplyDelete
  3. Denne var kjempesøt!

    Og den nye headeren din er bare sååå lekker!

    ReplyDelete
  4. Kjempefin eske altså! Hvordan bretter du slike? Lærtedet en gang for lenge siden,men har glemt det helt bort desverre.

    ReplyDelete