Thursday, 23 April 2009

Sang # 8: Smak av honning

Mitt bidrag til Sang #8 hos Scrapping the Music - på norsk!
Denne gangen er utfordringen å scrappe til sangen "Smak av Honning" av DeLillos. Jeg har tatt utgangspunkt i den første linjen i det andre verset;


"Å ligge på et svaberg og bare være til
Og kjenne solen varme i en luft som er så mild
Det er hva jeg kaller en smak
Av honning
Å vite at man ikke har behov for noen ting
Nei bare kjenne gleden for alt som er omkring
Det er hva jeg kaller en smak
Av honning"

Jeg har brukt et herlig Magnolia-stempel som jeg synes passer perfekt! Først malte jeg stempelet, og det var fargene her som ble avgjørende for fargevalget på kortet. På framsiden har jeg dekorert med ulike blomstersammensetninger (Prima, Tiimari, Nille m.m.)

Inni kortet har jeg laget en lomme hvor jeg har puttet nedi en lapp med følgende ordlyd;
"Av og til gjør det godt å ta en pause i jakten på lykken, og bare være lykkelig."

6 comments:

  1. Flott kort - den lappen inni har sååå mye sannhet i seg!
    Takk for påminnelsen:)

    ReplyDelete
  2. Stempelet passet ypperlig! Kjempesøtt kort :) Artig at du laget kort i stedet for LO!

    Klem, Eva :)

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Flotte kort du har laget! :) Og takker for en koselig kommentar i min blogg. (Kommentaren ovenfor av Jan-Eirik er min, var uheldigvis pålogga hans da jeg trykte, hihi)

    ReplyDelete
  5. Ja det Magnoliastempelet var jo mitt i blinken. Flott kort - glad vi har med oss noen kortlagere også. :)

    Ønsker deg ei riktig god helg.

    ReplyDelete
  6. Herlig at flere leveres kort som bidrag. Vi er åpen for det meste.
    Takk for at du deltar.
    Wenche - STM - på norsk

    ReplyDelete