Monday, 20 April 2009

Sukkersött - Utfordring #36

Lag noe til deg selv!

Utfordring #36 hos Sukkersött var å lage noe til seg selv.


Jeg har valgt å lage en eske til å samle minner i. Jeg har ikke bestemt meg helt for om jeg skal samle fotografier eller kort som jeg har fått i esken. Det får tiden vise :)



Jeg tok utgangspunkt i en enkel, sort eske. Denne kledde jeg med et reklame/mønster-trykk hentet fra en H&M katalog (av alle ting!). Lokket er pyntet med blomst i "håret" og malte chipboard-bokstaver, pyntet med lilla glitterlim. (Legg også merke til den fine "lipglossen" som også er lilla glitterlim.) Rundt kanten av lokket har jeg festet et grovt, lilla sløyfebånd. Oppi esken har jeg lagt et tynt lag med skumgummi kledd i vårgrønt silkepapir. (Minnene må jo ligge trygt oppi der!)

4 comments:

  1. Så fin boks,- utrolig stilig med blomsten i håret! ;-) -klart man må ta vare på minnene! God idè...

    ReplyDelete
  2. Så stilig denne var! Fikk lyst til å lage minneboks selv :D
    PS: God idé med bruken av det papiret, som btw var tøft :)

    Klem,Eva

    ReplyDelete
  3. Wow this is wonderful.
    Really great idea. Love them.

    ReplyDelete
  4. Denne ble såååå stilig!!!!!

    Klem Marianne:)

    ReplyDelete