Friday, 15 April 2011

En inspirerende tur til Panduro og Kremmerhuset gir gleder i huset




Jeg var innom Panduro tidligere i uken, og da kom jeg over denne søte skuffehyllen. De hadde den til utstilling med te-poser i, så da tok jeg like godt turen innom Keiser grønnsaker og kjøpte med litt eksotisk te. I det lille glasset er det soltørket mynte fra Tunisia, og i det store glasset er det brunt sukker. Klistremerkene med tekst på (WallDeco) er også kjøpt på Panduro.


I dag var jeg en tur innom Kremmerhuset, og da fant jeg dette skjønne skiltet; "Never run faster than your guardian angel can fly." Syntes det var så nydelig, så nå henger det fint i stua.

Jeg fant også store trebokstaver her, og de var på tilbud til bare 29,- stk. De er store og fine, og henger nå på veggen inne på rommet til Sara.


Skiltet med "Home" er kjøpt på Panduro, og henger nå fint på ytterdøren over vårkransen jeg laget tidligere i uken.

1 comment:

  1. Kjekt med noe nytt og fint i huset :) Blir inspirert!

    ReplyDelete