Tuesday, 31 July 2012

Augustkrans

Dermed var juli over, og vi går nå inn i august måned. Til tross for en hittil våt sommer har jeg fortsatt troen på at det blir mer sol. Derfor har jeg valgt å oppdatere kransen på døren med diverse sjokkrosa blomster i stedet for høstfarger :)



Kransen er den samme "gamle" som jeg har laget julekrans og vårkrans av, og ble kjøpt på Panduro for flere år siden. Greit med litt gjenbruk! Sløyfebåndet er kjøpt hos Søstrene Grene. Blomstene er kjøpt på sommersalg på Nille, og jeg har rett og slett bare sydd dem på med nål og tråd.

Legg merke til fasongen på kransen! Den er opprinnelig rund, men jeg har klart å plassere blomstene slik at den får en antydning til hjerteform. Godt fornøyd med det!


Ha en strålende august!

1 comment:

  1. Så søt krans :) Bra du har troen på sol og mer sommer!

    ReplyDelete